Välkommen...

...till min bak och pysselsida!

Jag hoppas att du ska tycka om bloggen och
kanske bli inspirerad själv till dessa delikata pyssel!






lördag 30 januari 2010

Studentkort till min systerson (Juni 2009)



Dubbelvikt kort

* Gul kartong
* Rita och klipp ut bokstäver i vitt papper - fäst dem på kortet med förhöjningskuddar
* Klipp ut en remsa i blått papper och en mindre remsa i gult papper - klippt med mönstersax
   Klistra fast dem på varandra och på kortets nedersida - skriv "Studenten" på remsan med silverpenna - plus rita några ballonger
* Studentmössan är köpt på Coop bland studentkort och småpyssel jag hittade där - den klistrade jag fast med dubbelhäftande tejp
* Dekorera till sist kortet med gult och blått presentband som krusats lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar